divendres, 27 de novembre del 2015

INFANTIL INVESTIGA A LA BIBLIOTECA



Els infants de 3 anys i la seva mestra, na Marga, han decidit enguany ser la classe de les vaques, així és que varen venir un dia a la biblioteca a cercar llibres on sortissin vaques i crear el seu racó de les vaques a la seva aula.

Era la primera vegada que visitaven la biblioteca de l'escola i se varen portar molt bé, a més de descobrir molts de llibres de vaques, que varen agafar en préstec, genial!!



________________________________________________________________________________

Els infants de la classe de 4 anys, amb na Carol, varen venir a la biblioteca i com que jo era d'excursió amb els infants de 5è, me varen deixar aquesta nota:

Haga clic en Opciones

Quan la vaig veure, me vaig posar molt contenta, i amb l'ajuda del catàleg de l'ordinador, vaig trobar tots aquests llibres sobre cavalls:
Haga clic en Opciones
Així és que els vaig preparar aquest paquet de llibres i revistes que se'n Podien endur en préstec amb un paperet amb la meva resposta a la seva noteta:

Haga clic en Opciones

L'endemà varen venir a cercar el paquet que els havia preparat per obrir-lo a la classe i descobrir tots aquests llibres amb informació i històries sobre els cavalls!

Passau-ho bé i apreneu molt d'aquests animals tan guapos, útils i especials per als humans!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada